Search results
- Reklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová. Praha : C. H. Beck, 2018 . xvii, 181 stran . ISBN 978-80-7400-686-9 Signatura M 8045
HP - Werbung mit Preisvergleichen zwischen Geschäften unterschiedlicher Größe : EuGH 08. 02. 17 – C-562/15. -- In: Neue juristische Wochenschrift -- ISSN 0341-1915. -- Jhrg. 70, (2017), Heft 23, s. 1657-1660.
- Srovnávací reklama / Ondřej Hruda. Praha : C.H. Beck, 2015 . xv, 132 stran . ISBN 978-80-7400-561-9 Signatura M 7296
HP - Srovnávací reklama bez faktického srovnání. -- In: Obchodněprávní revue -- ISSN 1803-6554. -- Roč. 6, (2014), č. 11-12, s. 322-326.
- Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?. -- In: Obchodněprávní revue -- ISSN 1803-6554. -- Roč. 5, (2013), č.1, s. 1-8.