Search results
- The Truth in Fake News : How Disinformation Laws Are Reframing the Concepts of Truth and Accuracy on Digital Platforms. -- In: European convention on human rights law review -- ISSN 2666-3228. -- Vol. 3, (2022), no. 4, s. 481-523.
- Freedom of Expression on the Internet after Sanchez v France : How the European Court of Human Rights Accepts Third-Party ‘Censorship’. -- In: European convention on human rights law review -- ISSN 2666-3228. -- Vol. 3, (2022), no. 4, s. 525-550.
- Právo, online marketing a iracionální faktory. -- In: Jurisprudence -- ISSN 1802-3843. -- Roč. 30, (2021), č. 2, s. 1-13.
- Konference Unie státních zástupců a Soudcovské unie na téma Důvěryhodnost a mediální obraz justice. -- In: Státní zastupitelství -- ISSN 1214-3758. -- Roč. 17, (2019), č. 6, s. 54-58.
- Péče o dobré jméno země / Jana Peterková. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2018 . 200 stran . ISBN 978-80-7380-740-5 Signatura M 8358
PL - Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger. Praha : Academia, 2015 . 233 s. . ISBN 978-80-200-2365-0 Signatura M 7049
OP-GaKo - Datenhandel – ein Auftakt zur Diskussion. -- In: Österreichische Juristen-Zeitung -- ISSN 0029-9251. -- 2014, Heft 3, s. 107-116.
- Politika a politický marketing / Bohumír Štědroň ... [et al.]. Praha : C.H. Beck, 2013 . xvi, 255 s. . ISBN 978-80-7400-448-3 Signatura M 6414
PL-ŠtPo - Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. . ISBN 978-80-7380-320-9 Signatura M 5706
ES-RuKo - Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv. Praha : Grada, 2009 . 294 stran . ISBN 978-80-247-2196-5 Signatura M 9003
SO