Search results

Records found: 14  
Your query: Subject h. and keywords = "Marketing"
  1. The Truth in Fake News : How Disinformation Laws Are Reframing the Concepts of Truth and Accuracy on Digital Platforms.   -- In:  European convention on human rights law review -- ISSN 2666-3228. -- Vol. 3, (2022), no. 4, s. 481-523. 
    article

    article

  2. Freedom of Expression on the Internet after Sanchez v France : How the European Court of Human Rights Accepts Third-Party ‘Censorship’.   -- In:  European convention on human rights law review -- ISSN 2666-3228. -- Vol. 3, (2022), no. 4, s. 525-550. 
    article

    article

  3. Právo, online marketing a iracionální faktory.   -- In:  Jurisprudence -- ISSN 1802-3843. -- Roč. 30, (2021), č. 2, s. 1-13. 
    article

    article

  4. Konference Unie státních zástupců a Soudcovské unie na téma Důvěryhodnost a mediální obraz justice.   -- In:  Státní zastupitelství -- ISSN 1214-3758. -- Roč. 17, (2019), č. 6, s. 54-58. 
    article

    article

  5. Péče o dobré jméno země / Jana Peterková.    Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2018 . 200 stran . ISBN 978-80-7380-740-5   Signatura M 8358
    PL
    Péče o dobré jméno země

    book

  6. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger.    Praha : Academia, 2015 . 233 s. . ISBN 978-80-200-2365-0   Signatura M 7049
    OP-GaKo
    Konzument

    book

  7. Datenhandel – ein Auftakt zur Diskussion.   -- In:  Österreichische Juristen-Zeitung -- ISSN 0029-9251. -- 2014, Heft 3, s. 107-116. 
    article

    article

  8. Politika a politický marketing / Bohumír Štědroň ... [et al.].    Praha : C.H. Beck, 2013 . xvi, 255 s. . ISBN 978-80-7400-448-3   Signatura M 6414
    PL-ŠtPo
    Politika a politický marketing

    book

  9. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel.    Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. . ISBN 978-80-7380-320-9   Signatura M 5706
    ES-RuKo
    Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko

    book

  10. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2009 . 294 stran . ISBN 978-80-247-2196-5   Signatura M 9003
    SO
    Psychologie reklamy

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.