Search results

Records found: 27  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^us_us_auth z0002528 amg^"
  1. Právo svobodně podnikat / Vojtěch Šimíček (ed.).    Praha : Leges, 2023 . 139 stran . ISBN 978-80-7502-679-8   Signatura M 9195
    UC
    Právo svobodně podnikat

    book

  2. Reklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová.    Praha : C. H. Beck, 2018 . xvii, 181 stran . ISBN 978-80-7400-686-9   Signatura M 8045
    HP
    Reklamní právo

    book

  3. Regulace médií / Vojtěch Šimíček (ed.).    Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav : Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, 2018 . 148 stran . ISBN 978-80-210-9080-4   Signatura M 8381
    PI
    Regulace médií

    book

  4. Internetové právo / Lukáš Jansa, Petr Otevřel, Jiří Čermák, Petr Mališ, Petr Hostaš, Michal Matějka, Ján Matejka.    Brno : Computer Press, a. s., 2016 . 432 stran . ISBN 978-80-25146-64-4   Signatura M 7448
    PI
    Internetové právo

    book

  5. Srovnávací reklama / Ondřej Hruda.    Praha : C.H. Beck, 2015 . xv, 132 stran . ISBN 978-80-7400-561-9   Signatura M 7296
    HP
    Srovnávací reklama

    book

  6. Mediální právo / Aleš Rozehnal.    Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2015 . 463 stran . ISBN 978-80-7380-549-4   Signatura M 7308
    PI
    Mediální právo

    book

  7. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger.    Praha : Academia, 2015 . 233 s. . ISBN 978-80-200-2365-0   Signatura M 7049
    OP-GaKo
    Konzument

    book

  8. Mediální právo / Aleš Rozehnal.    Plzeň : Aleš Čeněk, 2012 . 399 s. . ISBN 978-80-7380-382-7   Signatura M 6136
    PI-RoMe
    Mediální právo

    book

  9. Publicity rights and image : exploitation and legal control / Gillian Black.    Oxford : Hart Publishing, 2011 . xx, 223 s. . ISBN 978-1-84946-054-5   Signatura Z 2087
    MV-BlPu
    Publicity rights and image

    book

  10. Regulace reklamy : komentář / Helena Chaloupková, Petr Holý..    Praha : C.H. Beck, 2009 . xiii, 322 s. . ISBN 978-80-7400-180-2   Signatura M 5191
    PI-ChRe
    Regulace reklamy

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.