Search results
- Reklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová. Praha : C. H. Beck, 2018 . xvii, 181 stran . ISBN 978-80-7400-686-9 Signatura M 8045
HP - Mediální právo / Aleš Rozehnal. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2015 . 463 stran . ISBN 978-80-7380-549-4 Signatura M 7308
PI - Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice / Jan Diblík, François Veit. Praha : Linde, 2012 . 259 s. . ISBN 978-80-7201-863-5 Signatura M 5913
PI-DiMe - Zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání : se souvisejícími dokumenty, formuláři, doporučenými postupy a metodickými výklady. Komentář / Vladan Rámiš ...[ et al.]. Praha : Linde, 2012 . 132 s. . ISBN 978-80-7201-879-6 Signatura M 6119
PI-RáZá - Mediální právo / Aleš Rozehnal. Plzeň : Aleš Čeněk, 2012 . 399 s. . ISBN 978-80-7380-382-7 Signatura M 6136
PI-RoMe - Publicity rights and image : exploitation and legal control / Gillian Black. Oxford : Hart Publishing, 2011 . xx, 223 s. . ISBN 978-1-84946-054-5 Signatura Z 2087
MV-BlPu - Regulace reklamy : komentář / Helena Chaloupková, Petr Holý.. Praha : C.H. Beck, 2009 . xiii, 322 s. . ISBN 978-80-7400-180-2 Signatura M 5191
PI-ChRe - Právo a reklama v praxi / Filip Winter. Praha : Linde, 2007 . 335 s. . ISBN 978-80-7201-654-9 Signatura M 4267
PI-WiPr - Reklama a její regulace : praktická příručka / Eva Novaková, Venuše Jandová. Praha : Linde, 2006 . 245 s. . ISBN 80-7201-601-6 Signatura M 3984
PI-NoRe - Regulace reklamy v otázkách a odpovědích / Irena Fleischmanová, Venuše Jandová. Praha : ASPI, 2005 . 79 s. . ISBN 80-7357-147-1 Signatura M 3843
PI-FlRe