Number of the records: 1  

Obchodně-tržní způsob vedení volební kampaně

  1. Dušková, Šárka,

    Obchodně-tržní způsob vedení volební kampaně : nález Ústavního soudu z 10. 2. 2015, sp. zn. III. ÚS 3673/14. -- Scope and content: Slibování bezplatného vstupu a konzumace na „povolební party“ za účast ve volbách s doporučením volby konkrétní volební strany samy o sobě nepředstavují nepřípustné obchodně-tržní vedení volební kampaně. Odkazy na judikaturu ÚS: nález Ústavního soudu ze dne 10. 2. 2015, sp. zn. III. ÚS 3673/14; nález Ústavního soudu ze dne 18. 1. 2011, sp. zn. Pl. ÚS 57/10; nález Ústavního soudu ze dne 29. 1. 2007, sp. zn. IV. ÚS 787/06.
    In: Soudní rozhledy. -- ISSN 1211-4405. -- Roč. 21, (2015), č. 5, s. 166-169.

    Ústavní soud 2015 * Judikatura ÚS * Nález Ústavního soudu III. ÚS 3673/14 * Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 57/10 * Nález Ústavního soudu IV. ÚS 787/06 * Volební kampaň * Volby * Obecní zastupitelstvo * článek
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.