Number of the records: 1
Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?
Main entry-name Hruda, Ondřej, 1983- (author) Title statement Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat? Annotation Autor se zabývá výkladovými problémy spojenými s čl. 4 písm. b) a c) směrnice 2006/114/ES, o klamavé a srovnávací reklamě a pokouší se objasnit, které produkty a jaké jejich vlastnosti lze v rámci reklamy podrobit srovnání. V souvislosti s neexistencí ostré hranice mezi skutkovými tvrzeními a hodnotovými soudy lze odkázat na nález Ústavního soudu ze dne 6.3.2012, sp.zn. I. ÚS 823/11. In Obchodněprávní revue. - Roč. 5, (2013), č.1, s. 1-8 Subj. Headings Ústavní soud 2013 Judikatura ÚS Nález Ústavního soudu I. ÚS 823/11 Reklama Klamavá reklama Srovnávací reklama Form, Genre článek Signatura Country Česko Language Czech Database Articles article
Number of the records: 1