Number of the records: 1  

Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?

  1. Main entry-name Hruda, Ondřej, 1983- (author)
    Title statementPodmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?
    AnnotationAutor se zabývá výkladovými problémy spojenými s čl. 4 písm. b) a c) směrnice 2006/114/ES, o klamavé a srovnávací reklamě a pokouší se objasnit, které produkty a jaké jejich vlastnosti lze v rámci reklamy podrobit srovnání. V souvislosti s neexistencí ostré hranice mezi skutkovými tvrzeními a hodnotovými soudy lze odkázat na nález Ústavního soudu ze dne 6.3.2012, sp.zn. I. ÚS 823/11.
    In Obchodněprávní revue. - Roč. 5, (2013), č.1, s. 1-8
    Subj. Headings Ústavní soud 2013
    Judikatura ÚS
    Nález Ústavního soudu I. ÚS 823/11
    Reklama
    Klamavá reklama
    Srovnávací reklama
    Form, Genre článek
    Signatura
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.