Počet záznamů: 1  

K problematice výkladu nevyvratitelné domněnky při reklamaci podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele

  1. Zeman, Jiří

    K problematice výkladu nevyvratitelné domněnky při reklamaci podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. -- Resumé: Autor se zaměřuje na povinnost prodávajícího vyřídit reklamaci do nejvýše 30 dnů ode dne jejího uplatnění na základě skutkových i právních úvah uvedených mj. v usnesení Ústavního soudu ze dne 12.4.2011, sp.zn. I. ÚS 3640/10. Parafráze nálezu ze dne 10.11.2009, sp.zn. III. ÚS 2983/08 a usnesení ze dne 26.4.2006, sp.zn. IV. ÚS 512/05.
    In: Jurisprudence. -- ISSN 1802-3843. -- Roč. 21, (2012), č.7-8, s.82-88.

    Ústavní soud 2012 * Judikatura ÚS * Usnesení Ústavního soudu I. ÚS 3640/10 * Nález Ústavního soudu III. ÚS 2983/08 * Usnesení Ústavního soudu IV. ÚS 512/05 * Reklamace * Ochrana spotřebitele * článek
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.