Počet záznamů: 1
Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?
Záhlaví-jméno Hruda, Ondřej, 1983- (autor) Údaje o názvu Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat? Anotace Autor se zabývá výkladovými problémy spojenými s čl. 4 písm. b) a c) směrnice 2006/114/ES, o klamavé a srovnávací reklamě a pokouší se objasnit, které produkty a jaké jejich vlastnosti lze v rámci reklamy podrobit srovnání. V souvislosti s neexistencí ostré hranice mezi skutkovými tvrzeními a hodnotovými soudy lze odkázat na nález Ústavního soudu ze dne 6.3.2012, sp.zn. I. ÚS 823/11. In Obchodněprávní revue. - Roč. 5, (2013), č.1, s. 1-8 Předmět.hesla Ústavní soud 2013 Judikatura ÚS Nález Ústavního soudu I. ÚS 823/11 Reklama Klamavá reklama Srovnávací reklama Forma, žánr článek Signatura Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články článek
Počet záznamů: 1