Počet záznamů: 1  

Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?

  1. Hruda, Ondřej, 1983-

    Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?. -- Anotace: Autor se zabývá výkladovými problémy spojenými s čl. 4 písm. b) a c) směrnice 2006/114/ES, o klamavé a srovnávací reklamě a pokouší se objasnit, které produkty a jaké jejich vlastnosti lze v rámci reklamy podrobit srovnání. V souvislosti s neexistencí ostré hranice mezi skutkovými tvrzeními a hodnotovými soudy lze odkázat na nález Ústavního soudu ze dne 6.3.2012, sp.zn. I. ÚS 823/11.
    In: Obchodněprávní revue. -- ISSN 1803-6554. -- Roč. 5, (2013), č.1, s. 1-8.

    Ústavní soud 2013 * Judikatura ÚS * Nález Ústavního soudu I. ÚS 823/11 * Reklama * Klamavá reklama * Srovnávací reklama * článek
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.