Počet záznamů: 1
Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?
SYS 0015918 LBL 00000nab-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-BrUSC 005 20151109093348.1 007 ta 008 040315s2013----xr-----e------000-0-cze-d 040 $a BOE020 $b cze 100 1-
$7 us_us_auth*0003189 $a Hruda, Ondřej, $d 1983- $4 aut 245 00
$a Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat? 520 2-
$a Autor se zabývá výkladovými problémy spojenými s čl. 4 písm. b) a c) směrnice 2006/114/ES, o klamavé a srovnávací reklamě a pokouší se objasnit, které produkty a jaké jejich vlastnosti lze v rámci reklamy podrobit srovnání. V souvislosti s neexistencí ostré hranice mezi skutkovými tvrzeními a hodnotovými soudy lze odkázat na nález Ústavního soudu ze dne 6.3.2012, sp.zn. I. ÚS 823/11. 650 07
$7 us_us_auth*0009276 $a Ústavní soud 2013 650 07
$7 us_us_auth*z0000971 $a Judikatura ÚS 650 07
$7 us_us_auth*0008858 $a Nález Ústavního soudu I. ÚS 823/11 650 07
$7 us_us_auth*z0002528 $a Reklama 650 07
$7 us_us_auth*z0001028 $a Klamavá reklama 650 07
$7 us_us_auth*0012996 $a Srovnávací reklama 655 -4
$7 us_us_auth*0000603 $a článek 773 0-
$w us_us_cat*0015852 $t Obchodněprávní revue $x 1803-6554 $7 nnas $d Praha : C.H. Beck, 2013 $g Roč. 5, (2013), č.1, s. 1-8
Počet záznamů: 1