Počet záznamů: 1  

Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?

  1. SYS0015918
    LBL
      
    00000nab-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-BrUSC
    005
      
    20151109093348.1
    007
      
    ta
    008
      
    040315s2013----xr-----e------000-0-cze-d
    040
      
    $a BOE020 $b cze
    100
    1-
    $7 us_us_auth*0003189 $a Hruda, Ondřej, $d 1983- $4 aut
    245
    00
    $a Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?
    520
    2-
    $a Autor se zabývá výkladovými problémy spojenými s čl. 4 písm. b) a c) směrnice 2006/114/ES, o klamavé a srovnávací reklamě a pokouší se objasnit, které produkty a jaké jejich vlastnosti lze v rámci reklamy podrobit srovnání. V souvislosti s neexistencí ostré hranice mezi skutkovými tvrzeními a hodnotovými soudy lze odkázat na nález Ústavního soudu ze dne 6.3.2012, sp.zn. I. ÚS 823/11.
    650
    07
    $7 us_us_auth*0009276 $a Ústavní soud 2013
    650
    07
    $7 us_us_auth*z0000971 $a Judikatura ÚS
    650
    07
    $7 us_us_auth*0008858 $a Nález Ústavního soudu I. ÚS 823/11
    650
    07
    $7 us_us_auth*z0002528 $a Reklama
    650
    07
    $7 us_us_auth*z0001028 $a Klamavá reklama
    650
    07
    $7 us_us_auth*0012996 $a Srovnávací reklama
    655
    -4
    $7 us_us_auth*0000603 $a článek
    773
    0-
    $w us_us_cat*0015852 $t Obchodněprávní revue $x 1803-6554 $7 nnas $d Praha : C.H. Beck, 2013 $g Roč. 5, (2013), č.1, s. 1-8
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.