Počet záznamů: 1  

Míra přípustnosti nadsázky v reklamě. Princip předvídatelnosti práva

  1. Údaje o názvuMíra přípustnosti nadsázky v reklamě. Princip předvídatelnosti práva : rozsudek NSS ČR čj. 5 As 71/2009-79
    AnotaceZ odůvodnění: "Rozhodování, které nelze předvídat, je neslučitelné se zásadami právního státu a je porušováním ústavního principu rovnosti v právech a důstojnosti, rovnosti před zákonem a zákazu diskriminace, porušením Ústavy ČR – čl. 1, 3, 5 Listiny základních práv a svobod - viz nález Ústavního soudu II. ÚS 487/03."
    In Česká judikatura. - Roč.2, (2010), č.3, s.96-106
    Předmět.hesla Ústavní soud 2010
    Judikatura ÚS
    Nález Ústavního soudu II. ÚS 487/03
    Reklama
    Předvídatelnost práva
    Forma, žánr článek
    Signatura
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.