Počet záznamů: 1
Právo, online marketing a iracionální faktory
Záhlaví-jméno Kmoch, Štěpán, (autor) Údaje o názvu Právo, online marketing a iracionální faktory Anotace Autor ve svém článku nabízí kritický pohled na současnou právní regulaci online reklamy a vybraných praktik online marketingu v České republice, a to v kontextu hojně využívaných poznatků psychologie a behaviorální ekonomiky. Zabývá se otázkami, zda zákonodárce reaguje adekvátně na poznatky o iracionalitě lidí při rozhodování o koupi zboží a služeb, jak k právní regulaci přistupuje rozhodovací praxe a zda je rozhodovací praxe v České republice, na Slovensku a v Maďarsku jednotná. Odkazy na judikaturu ÚS: nález Ústavního soudu ze dne 5. 12. 2012, sp. zn. IV. ÚS 444/11; nález Ústavního soudu ze dne 25. 11. 2003, sp. zn. I. ÚS 558/01; nález Ústavního soudu ze dne 29. 1. 2008, sp. zn. Pl. ÚS 72/06; usnesení Ústavního soudu ze dne 26. 2. 1998, sp. zn. II. ÚS 249/97; nález Ústavního soudu ze dne 30. 3. 2010, sp. zn. Pl. ÚS 2/10. In Jurisprudence. - Roč. 30, (2021), č. 2, s. 1-13 Předmět.hesla Ústavní soud 2021 Judikatura ÚS Nález Ústavního soudu IV. ÚS 444/11 Nález Ústavního soudu I. ÚS 558/01 Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 72/06 Usnesení Ústavního soudu II. ÚS 249/97 Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 2/10 Marketing Reklama Elektronická komunikace Právní aspekty Forma, žánr článek Signatura Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://www.jurisprudence.cz/cz/casopis/archiv/2-2021 Jurisprudence 2/21 Databáze Články článek
Počet záznamů: 1