Počet záznamů: 1
Obchodně-tržní způsob vedení volební kampaně
Záhlaví-jméno Dušková, Šárka, (autor komentáře) Údaje o názvu Obchodně-tržní způsob vedení volební kampaně : nález Ústavního soudu z 10. 2. 2015, sp. zn. III. ÚS 3673/14 Anotace Slibování bezplatného vstupu a konzumace na „povolební party“ za účast ve volbách s doporučením volby konkrétní volební strany samy o sobě nepředstavují nepřípustné obchodně-tržní vedení volební kampaně. Odkazy na judikaturu ÚS: nález Ústavního soudu ze dne 10. 2. 2015, sp. zn. III. ÚS 3673/14; nález Ústavního soudu ze dne 18. 1. 2011, sp. zn. Pl. ÚS 57/10; nález Ústavního soudu ze dne 29. 1. 2007, sp. zn. IV. ÚS 787/06. In Soudní rozhledy. - Roč. 21, (2015), č. 5, s. 166-169 Předmět.hesla Ústavní soud 2015 Judikatura ÚS Nález Ústavního soudu III. ÚS 3673/14 Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 57/10 Nález Ústavního soudu IV. ÚS 787/06 Volební kampaň Volby Obecní zastupitelstvo Forma, žánr článek Signatura Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Databáze Články článek
Počet záznamů: 1