Počet záznamů: 1  

Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?

  1. Záhlaví-jméno Hruda, Ondřej, 1983- (autor)
    Údaje o názvuPodmínky přípustnosti srovnávací reklamy – co (ne)lze srovnávat?
    AnotaceAutor se zabývá výkladovými problémy spojenými s čl. 4 písm. b) a c) směrnice 2006/114/ES, o klamavé a srovnávací reklamě a pokouší se objasnit, které produkty a jaké jejich vlastnosti lze v rámci reklamy podrobit srovnání. V souvislosti s neexistencí ostré hranice mezi skutkovými tvrzeními a hodnotovými soudy lze odkázat na nález Ústavního soudu ze dne 6.3.2012, sp.zn. I. ÚS 823/11.
    In Obchodněprávní revue. - Roč. 5, (2013), č.1, s. 1-8
    Předmět.hesla Ústavní soud 2013
    Judikatura ÚS
    Nález Ústavního soudu I. ÚS 823/11
    Reklama
    Klamavá reklama
    Srovnávací reklama
    Forma, žánr článek
    Signatura
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    DatabázeČlánky
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.