Number of the records: 1  

Právo, online marketing a iracionální faktory

  1. Kmoch, Štěpán,

    Právo, online marketing a iracionální faktory. -- Scope and content: Autor ve svém článku nabízí kritický pohled na současnou právní regulaci online reklamy a vybraných praktik online marketingu v České republice, a to v kontextu hojně využívaných poznatků psychologie a behaviorální ekonomiky. Zabývá se otázkami, zda zákonodárce reaguje adekvátně na poznatky o iracionalitě lidí při rozhodování o koupi zboží a služeb, jak k právní regulaci přistupuje rozhodovací praxe a zda je rozhodovací praxe v České republice, na Slovensku a v Maďarsku jednotná. Odkazy na judikaturu ÚS: nález Ústavního soudu ze dne 5. 12. 2012, sp. zn. IV. ÚS 444/11; nález Ústavního soudu ze dne 25. 11. 2003, sp. zn. I. ÚS 558/01; nález Ústavního soudu ze dne 29. 1. 2008, sp. zn. Pl. ÚS 72/06; usnesení Ústavního soudu ze dne 26. 2. 1998, sp. zn. II. ÚS 249/97; nález Ústavního soudu ze dne 30. 3. 2010, sp. zn. Pl. ÚS 2/10.
    In: Jurisprudence. -- ISSN 1802-3843. -- Roč. 30, (2021), č. 2, s. 1-13.

    Ústavní soud 2021 * Judikatura ÚS * Nález Ústavního soudu IV. ÚS 444/11 * Nález Ústavního soudu I. ÚS 558/01 * Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 72/06 * Usnesení Ústavního soudu II. ÚS 249/97 * Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 2/10 * Marketing * Reklama * Elektronická komunikace * Právní aspekty * článek
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.