Number of the records: 1  

Jak legislativa zdravotního pojištění krizi řeší i ke krizi přispívá

  1. SYS0021175
    LBL
      
    00000naa-a22111113a-4500
    003
      
    CZ-BrUSC
    005
      
    20181018085917.2
    007
      
    ta
    008
      
    040315s2014----xr-----e------000-0-cze-d
    040
      
    $a BOE020 $b cze
    245
    00
    $a Jak legislativa zdravotního pojištění krizi řeší i ke krizi přispívá
    520
      
    $a Systém veřejného zdravotního pojištění musí v letošním roce z věcného pohledu čelit výpadkům příjmů z důvodu nálezu Ústavního soudu sp.zn. Pl. ÚS 36/11, kterým došlo ke zrušení regulačního poplatku za hospitalizaci ve výši 100 Kč, jehož celkový dopad na poskytovatele lůžkových zdravotních služeb odhadlo MZ na 2,1 mld. Kč ročně. Tyto prostředky přitom nelze najít ani u poskytovatelů zdravotních služeb, kteří byli v minulých letech konfrontováni se zastropováním platby za státní pojištěnce zvýšením DPH, nekompenzováním nárůstu platů zdravotnického personálu apod., ale dle MZ ani v rezervách zdravotních pojišťoven (mj. proto, že tento krok vyžaduje schválení zákona a delší čas, kterého se poskytovatelům nedostává).
    650
    -4
    $7 us_us_auth*0011283 $a Ústavní soud 2014
    650
    -4
    $7 us_us_auth*z0000971 $a Judikatura ÚS
    650
    -4
    $7 us_us_auth*0010722 $a Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 36/11
    650
    -4
    $7 us_us_auth*z0004328 $a Zdravotní pojištění
    655
    -4
    $7 us_us_auth*0000603 $a článek
    773
    0-
    $w us_us_cat_hist*0004578 $t Právní rozhledy $x 1210-6410 $7 nnas $d Praha : C.H. Beck, 2014 $g Roč.22, (2014), č.8, s. I
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.