Number of the records: 1
Psychologie reklamy
SYS 0048747 LBL 00000nam-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-BrUSC 005 20230103121456.6 007 ta 008 220110s2007----xr-||||||||||-||1-||cze-d 020 $a 978-80-247-2196-5 $q (vázáno) 040 $a BOE020 $b cze $e rda 084 $a SO $2 usbr 100 1-
$7 us_us_auth*0028434 $a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $4 aut 245 10
$a Psychologie reklamy : $b nové trendy a poznatky / $c Jitka Vysekalová a kolektiv 250 $a 3., rožšířené a aktualizované vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 294 stran 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 650 04
$7 us_us_auth*z0002528 $a Reklama 650 04
$7 us_us_auth*z0001271 $a Marketing 650 04
$7 us_us_auth*z0001070 $a Komunikace 650 04
$7 us_us_auth*z0000027 $a Psychologie 700 1-
$7 us_us_auth*0028436 $a Komárková, Růžena, $4 aut 700 1-
$7 us_us_auth*0028437 $a Herzmann, Jan, $4 aut 700 1-
$7 us_us_auth*0028438 $a Herink, Ondřej, $4 aut 830 -0
$7 us_us_auth*0028435 $a Expert
Number of the records: 1