Počet záznamů: 1
The regulation of gender stereotypes in advertising
SYS 0058186 LBL 00000nam-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-BrUSC 005 20250626111115.8 007 ta 008 250429s2025----xxk||||||||||-||1-||eng-d 020 $a 978-1-032-37245-7 $q (vázáno) 040 $a BOE020 $b cze $e rda 084 $a MV $2 usbr 100 1-
$7 us_us_auth*0033072 $a Davies, David, $4 aut 245 14
$a The regulation of gender stereotypes in advertising : $b law and policy in Europe / $c David Davies 250 $a First published 264 -1
$a Abingdon : $b Routledge, $c 2025 300 $a ix, 162 stran 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 650 04
$7 us_us_auth*z0002528 $a Reklama 650 04
$7 us_us_auth*0000102 $a Stereotypizace 650 04
$7 us_us_auth*z0002698 $a Rovnost pohlaví 650 04
$7 us_us_auth*p0000798 $a Diskriminace na základě pohlaví 650 04
$7 us_us_auth*0003954 $a Gender 650 04
$7 us_us_auth*z0000640 $a Evropská unie 650 04
$7 us_us_auth*z0003958 $a Velká Británie
Počet záznamů: 1