Počet záznamů: 1  

Právo, online marketing a iracionální faktory

  1. Záhlaví-jméno Kmoch, Štěpán, (autor)
    Údaje o názvuPrávo, online marketing a iracionální faktory
    AnotaceAutor ve svém článku nabízí kritický pohled na současnou právní regulaci online reklamy a vybraných praktik online marketingu v České republice, a to v kontextu hojně využívaných poznatků psychologie a behaviorální ekonomiky. Zabývá se otázkami, zda zákonodárce reaguje adekvátně na poznatky o iracionalitě lidí při rozhodování o koupi zboží a služeb, jak k právní regulaci přistupuje rozhodovací praxe a zda je rozhodovací praxe v České republice, na Slovensku a v Maďarsku jednotná. Odkazy na judikaturu ÚS: nález Ústavního soudu ze dne 5. 12. 2012, sp. zn. IV. ÚS 444/11; nález Ústavního soudu ze dne 25. 11. 2003, sp. zn. I. ÚS 558/01; nález Ústavního soudu ze dne 29. 1. 2008, sp. zn. Pl. ÚS 72/06; usnesení Ústavního soudu ze dne 26. 2. 1998, sp. zn. II. ÚS 249/97; nález Ústavního soudu ze dne 30. 3. 2010, sp. zn. Pl. ÚS 2/10.
    In Jurisprudence. - Roč. 30, (2021), č. 2, s. 1-13
    Předmět.hesla Ústavní soud 2021
    Judikatura ÚS
    Nález Ústavního soudu IV. ÚS 444/11
    Nález Ústavního soudu I. ÚS 558/01
    Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 72/06
    Usnesení Ústavního soudu II. ÚS 249/97
    Nález Ústavního soudu Pl. ÚS 2/10
    Marketing
    Reklama
    Elektronická komunikace
    Právní aspekty
    Forma, žánr článek
    Signatura
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://www.jurisprudence.cz/cz/casopis/archiv/2-2021 Jurisprudence 2/21
    DatabázeČlánky
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.